Kategorie
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Informacje
Kontakt
Tel
792 667 502
Godziny działania sklepu
10-18
Bestsellery
Zestaw 15 pędzli TOMMI WHITE,pędzle do makijażu CREAMY WHITE 3D
136,00 zł
Zestaw 8 pedzli do makijażu TOMMI WHITE  + szare etui
93,00 zł
Pędzle do makijażu,zestaw 15 szt.TOMMI WHITE
78,00 zł
72,00 zł
NEW Pędzle do makijażu 3-color,zestaw 15 szt.TOMMI WHITE red
90,00 zł
ODCHUDZANIE KOSZULKA WYSZCZUPLAJĄCA MĘSKA
53,90 zł
49,90 zł
NEW Zestaw pędzli do makijażu 3D 8szt.TOMMI WHITE,pędzle
95,00 zł
Zestaw 8 pedzli do makijażu TOMMI WHITE
84,90 zł
HD flat top TOMMI WHITE pędzel do podkładu
22,90 zł
15,00 zł
Zestaw 14 pędzli TOMMI WHITE,pędzle do makijażu
135,00 zł
Gąbka do makijażu blender
10,50 zł
7,90 zł
Poleć nasz sklep
Podoba Ci się nasza oferta ? Poinformuj swoich znajomych o naszym sklepie jednym kliknięciem i skorzystaj z naszej promocji
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Regulamin
Regulamin sklepu

Sklep internetowy, działający pod adresem www.tommiwhite.pl, prowadzony jest przez firmę: 

Anna Pawelec TOMMI WHITE
Trzemuszka 3
08-130 Kotuń
Polska 
NIP: 8211732046
Regon: 146157932
Telefon kom: 792667502
e-mail: tommiwhite@wp.pl
numer konta:  69 1050 1894 1000 0092 0035 2095 (ING Bank Śląski S.A.) 

  1. Korzystanie z usług dostępnych na stronie www.tommiwhite.pl jest równoznaczne z pełnym zaakceptowaniem regulaminu sklepu.
  2. Na wszystkie zakupione w sklepie produkty wystawiamy dokument sprzedaży w postaci faktury-na zyczenie klienta.
  3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.tommiwhite.pl
  4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu
  5. Po złożeniu zamówienia klient ma możliwość otrzymania faktury..
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu (w 99% sytuacji).W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  8. Indywidualne rabaty przyznawane w ramach programu partnerskiego, oraz wynikające 
    z bonów rabatowych nie obejmują produktów objętych inna forma promocji.
  9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian lub anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez przesłanie e-maila na adres tommiwhite@wp.pl
  10. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu.   
  11. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy liczone są dla przesyłki zawierającej wszystkie zakupione przez Klienta towary w zamówieniu. Koszty przesyłki kalkulowane są w oparciu o cennik Poczty Polskiej i kuriera FedEx..
  12. Przesyłki dostarcza:Poczta Polska – czas dostawy od 2 do 5 dni roboczych,kurier Fedex-czas dostawy 1-2 dni robocze (czas dostawy może ulec zianie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego).
  13. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności:
    • Płatność przelewem bankowym,przekazem,za pobraniem
    • Płatność karta kredytowa, karta płatnicza oraz przelewem bankowym on-line za pośrednictwem systemu płatności www.DotPay.pl
    • Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wszystkie zwracane produkty muszą być kompletne, oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów użytkowania.  Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, lub zniszczeniu opakowania. Zwracany towar należy odsyłać na adres:Anna Pawelec TOMMI WHITE,Trzemuszka 3,08-130 Kotuń.
    • .Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  14. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  15. W przypadku zauważenia uszkodzeń mechanicznych opakowania transportowego (wgniecenia, nienaturalne załamania, uszkodzenia folii ochronnej itp), powstałych podczas transportu klient powinien niezwłocznie poinformować dostawce (kuriera, lub przedstawiciela poczty) o zaistniałym fakcie i zażądać otwarcia przesyłki w jego obecności, lub odmówić przyjęcia przesyłki wypełniając stosowne dokumenty. Tylko w przypadku odpowiednio udokumentowanych uszkodzeń sprzedawca zobowiązuje sie do ponownej wysyłki uszkodzonych produktów w najkrótszym możliwym terminie, lub zwrotu wartości.  
  16. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary  do wyboru.
  17. Kupujący ma 2 lata na reklamację towaru.
    W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować, czy woli obniżenie jego ceny, czy odstąpienie od umowy.
    Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy, automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.
    Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi,  oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora klienta itp. Podstawa do wszczęcia procedury reklamacji jest przedstawienie oryginalnego dokumentu zakupu.
  18. Właściciel sklepu zobowiązuje sie do przechowywania i ochrony danych osobowych pozostawionych w sklepie.
  19. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu informując o tym fakcie wszystkich zarejestrowanych użytkowników sklepu.
  20. Firma TOMMI WHITE jest zarejestrowana jako firma ze sprzedażą wysyłkową. Taka forma prawna umożliwia sprzedaż bez ewidencjonowania za pomocą paragonów fiskalnych - Szczegółowe zasady określa rozporządzenie ministra finansów z 28 marca 2006 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm.), tam też wymienione są wyjątki kiedy przedsiębiorcy nie muszą instalować urządzeń fiskalnych. Oczywiście na życzenie Klienta możemy wystawić także fakturę VAT osobie prywatnej, która nie podała numeru NIP.
    Paragon nie będzie dołączony do paczki.


 Uwaga: Od dnia 25/12/2014 wchodzi w życie ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)
Oto niektóre zmiany,które przysługują Kupującemu i Sprzedającemu:

Opis procedury reklamacyjnej:

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem tommiwhite@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: tommiwhite@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:
 Anna Pawelec TOMMI WHITE,Trzemuszka 3,08-130 Kotuń.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login Allegro……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru-koszt ten ponosi Kupujący.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Powrót